Investigar en educación: un deber de los y las educadoras
DOI:
https://doi.org/10.47966/avan-inv.2023.1019-10Keywords:
Education, society, UniversityAbstract
There was a time when teachers were distinguished people in Latin American societies. The teachers and professors were the owners of knowledge and that is why they had a prominent place in the community. Little by little, this recognition was declining and they were no longer recognized as the knowledge trainers that they are, since all the professionals who later ascend to the social hierarchy pass through the school benches and are respected by all citizens.
References
.
Additional Files
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Susana Pérez Barrera
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Política para revistas de acceso abierto
Los autores/as que publiquen en esta revista aceptan las siguientes condiciones:
a. Los autores/as conservan los derechos de autor y ceden a la revista el derecho de la primera publicación, con el trabajo registrado con la licencia de atribución de Creative Commons (CC-BY), que permite a terceros utilizar lo publicado siempre que mencionen la autoría del trabajo y a la primera publicación en esta revista.
b. Los autores/as pueden realizar otros acuerdos contractuales independientes y adicionales para la distribución no exclusiva de la versión del artículo publicado en esta revista (p. ej., incluirlo en un repositorio institucional o publicarlo en un libro) siempre que indiquen claramente que el trabajo se publicó por primera vez en esta revista.